Vampire Money <3

ShaSha bloggen :*
Nu är jag tbx älsklingar.
Älskar dig bby!


Fast neeeeeeeeeeeeeeeeeee?
Japp. Ehm. Bara för att vi inte har skrivit nåt på typ
1000år så kommer jag in här och skriver nåt :3

MEHEHEHEHEH.
mmm.... Nu sitter jag väl här? EH. Har typ LnD. (Lemshaga News Desk s: )
Måste typ fixa bilder till arbetet idag s:
Hm. Men. Ni kanju hitta vad vi gjort om
man går in på www.lemshaga.se/lnd och sen under Världen. ;D
Ni ksk inte vill de, men ändå ^^
Anonym person bredvid mig: Men gå och dränk er i en pöl! D:
xD

Japp. Idag så skaja "spänna" tandställningen efter skolan s: MÖÖPH.
Ehm. EH. NEW YORK PÅ LÖRDA! :DDDDDD
Å ska träffa Love, Hanna, Iida, Frida, Marvin, Max, Simon å ksk Märsta-killen, Elin å Bosse på Freda ;3
Maomao. Ksk ska till Märsta imrn, men troligtvis inte :C

FBI säger att det har landat tre tefat i USA O.o
Weird.

Meeeen. Mm. Vad ska man skriva mer?
MY CHEM Å LOSTALONE ÄGDE! :3

Kommentera om vad man ska skriva, för ja känner mig fett efter här. ^^'


//Maggi :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0