jaöw ^^

Men. Okej. Hej. På. Er? ;D

Läääääget?
Menmen. E i Scoutstugan (S:) nu å de e typ minior-planering halv... Öh. aa..? XD
Asså... Hade inge bättre för mejj.
(min brorsa går på miniorerna, pappa e ledare och ja å mina kompisar e typ ledare ibland.)
Och. Anledningarna till att ja överhuvudtaget går kvar är typ för att mina
kompisar går där, läger/hajker e myysiga å man kommer nära varandra då,
lära känna nya (?) å typ sånt.
Men ja typ hatar att segla. Iaf om ja inte e me kompisar i båten dårå.
Paddla e kul om man paddlar me roliga å välter XD E sjöscout asså.

Men låter ja typ dryg å bitchig nu? :c
De e inte meningen iaf. D:

De e ändå ganska kul. De kan ja erkänna :3

Men. Edär me Johanna (myheartforever.blogg.se) nu iaf. Emil kommer typ ksk sen oxåå. Sen dårå. ;D

Öh.
Ja. Har typ fortfarande inget bättre för mejj i mitt liv än att
blogga ganska mycket just nu
(som ja typ inte ens gillar, men då har man iaf nåt vettigt att skriva)..?
Kanske inte så mycket,
me så långa texter, men ja e ovan. Å ja tycker inte om de SÅ mycket.
Men whatever. :D

Öh. Hejdå?
Nån rolig scout därute som typ tycker samma eller nåt?
Kommentera..!
Eller kommentera iaf C:

//Maggi ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0