Evert.

Hellu people! Öhmn. Jaa.....

Jaja. Igår så vaja på Grönan iaf c: Rätt så kul antar ja. Träffa Axel där O.o Men va där med Andreas, brorsan, pappa och halvt Max å Marvin :3

Ja. Inte så mkt har hänt sen senast dårå, mene jag å iida har börjat med parkour nu iaf, som vi tränat snart en månad nu c:

Ja. Mitt liv eväl rätt tråkigt nurå.....
Men. Hm. I sommar kommer jag väl åka till Göteborg och ska på Jamboree som funk-barn dårå (-.-"), men bättre än inget. Får iaf vara deltagare om 4 år i Japan ^^'

Jaha. Juste. Va i Märsta i tisdags då c: Borde varit hemma å städat, meeen :/
Där träffa ja Erik iaf c:

Men muh. Ser på värsta störda filmen :C

Har kollat igenom alla Harry Potter snart iaf ^^' EHE. Kanske inte världens bästa, men ändå rätt så bra :>
MÖH. Borde ha The Lord Of The Rings-maraton me iida snart igen :3
Borde köpa nya Pirates Of The Carribbean snart oxå.... Eller. Eren ute? jaja.

Men nu pallar ja typ inte skriva mer :<
Kolla min DV eller FB ist? c:
Dayviews: BrokeNSCENE
Facebook: Maggie Östberg

//Maggi :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0