WOOOH

YAY!
Alla sjuor (som blir åttor i höst) får ha kvar sina datorer under sommaren! :DDDDDD *damp*
Bara sjuorna oxå ;3

TEHEHEHEHEH, okej jag har tråkigt, jag erkänner, för det visste du inte.*

I'm Made Of Wax Larry, What Are You Made Of? - A Day To Remember
♥ KÄRLEK TILL DEN LÅTEN
♥ KÄRLEK TILL DOM HÄR OXÅ (dom nedan)
Issues - Escape The Fate
Fix Me - 10 Years

R.I.P Cattens marsvin å pappas kusiner D:
-laddar ksk upp bilden sen, för de går inte nu-

Aja. Pallar inte skriva så mkt.
Träffa nåra kul personer i förrigår iaf c:
På torsda skaja till Marsbäcken :D

Kortfattad start på min å Elins fina konversation: Jag frågar om hon ska gå på piraterna eller skeppet, men hon ska gå på senior-sak, men jag sa att vi ses iaf på teatern som jag måste börja på.

 

Elin: Oki :/ *hypnotiserar dig så att du börjar på tisdagar* ;3

 

Jag: Haha xD Snyggt försök, men med hjälp av mina superkrafter så blockar jag det och förvandlar dig till ett skägg >8D

 

Elin: Men då är jag ett skägg med magiska krafter sin förvandlar dig till ett par polisonger O3o

 

Jag: Oh Maj Gash! Åtar min ursprungliga form som mustasch och förvandlar dig till. Öh. Morgonstubb!

 

Elin: Ojsan. Men då förvandlar jag dig till... Till en... En badanka med fjädermustasch! >8D

 

Jag: Jaha. Meen. Du blir då en pajdeg med ögonbryn >8D

 

Elin: Jävlar, men då blir du... En fiskmås med gulsot som bär din mormors antika klänning >8D

 

Jag: Mwihi. Det här bådat gott xD Hm. Du blir en vaniljsåsifierad majsgurka som har på sig en rosa tungdykardräkt ;D

 

Elin: Då är du en osofistikerad pelikan iförd en gul och lila prickig ballerina klänning importerad från Lettland som hoppar på en alldeles för liten trampolin! >83

 

Jag: Då är du en förrymd sötvattensråtta med vattenkoppor iförd en lång stjärn-mönstrad kjol, en brun kavaj och en lila-grön hatt formad som en kaffekopp som gungar gungbräda med en majsgurka. >8D

 

Elin: Men då är du en fuktig apa som hoppas på att få dansa men det får du inte för du är fail eftersom du har nageltrång och luktar fisk. 8D

 

Jag: Fuktig apa? D:

Mene kan inte mezza nu, för kollar på film :c

*förstör vår vackra konversation*

 

osv. - vi håller oss till ämnet xD

:D


Åjuste. När vi segla igår xD
Maha. Vi segla avanti å hade vattenkrig *mognatyper*
Aja. Man skulle iaf ha så lång "svans" efter båten som möjligt (ett snöre) å för att typ få så lång bit som möjligt så va man typ tvungen att hoppa i, så när jag hade gjort de så kom jag typ inte upp i båten igen och bara för det så vare tvunget att börja blåsa mer igen, så i typ 3 minuter åkte jag efter båten medans jag höll i mig i aktern xD
Och båda mina lagkamrater skvätte på mig =w='
Sen hittade Ax en lök vi saknat dagen innan i vår bil... Fail.



Aja. Hejdå korvar där ute för nu orkar jag inte skriva mer faktiskt :<

Läs vad fint xD: http://lokaltidningsbesvikelse.blogspot.com/2011/05/ciderburken-blev-en-bomb.html

//Maggi :3

Kommentarer
Postat av: Frida

FORMADE SIG SOM KORVAR. Det var ju också en beskrivning D:

2011-07-13 @ 14:08:20
URL: http://fridahammarberg.blogg.se/
Postat av: Maggi

Frida. Va? xD

2011-09-29 @ 14:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0