Schw00p

Hej alla majsar där ute som har sådant liv att dom tänker läsa detta överdrivet långa inlägg :D
(långt för att jag inte skrivit på år och måste uppdatera er om allt ointressant)

Jaaa.... Hm.

Fun stuff:

- Håhå i julas med Catten xD

- Trololololo c:



Jaaaa ^^ Liv man haar xD
Mene. mm...

Okej. Lite om mitt lov?
Först vässarö. bla bla bla. Sen GBG + Paris. bla bla bla. Sen Jamboreet c: Många nya vänner å kommit närmare andra :3
-Jamboree-tidningen :D Och ja. Inget smink >.<

Senare Skåne+Skara+Zw :3 Zw med iida, Frida, Catten, Tove, Simonn å Wull c:
Hah. Wull som ragea på mitt blod runt munnen ^^ Alla älskar ju å pussa det xD

(kommer ladda upp bilder jag e nöjd med i ett nytt inlägg såre inte blir spammat med bilder HÄR)

Dagarna sen skolan börjar har gått grymt snabbt o.o Bra och dåligt. Man ba "redan en månad?!" o.o
Det skulle varit skolfoto idag ~bara för att jag hade en extremt bad-looking-day~, men vi slipper för fotografen e sjuuuk :DD Inte så bra för henne/honom, men mja 3:

Majsmajs jaja. c:
Mer i nästa inlägg som kmr om typ ingen tid alls ^^

//Maggi ●u●

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0